FRUKOSTSEMINARIUM

Digital transformation för framtidens kundservice

Kom och träffa Orange och B3IT. Vi ger dig nya insikter om hur du kan utveckla din kundservice för att möta framtidens utmaningar inom digitalisering. Vi vänder oss främst till dig som ansvarar för kundservicefunktionen i större organisationer.


DAGENS AGENDA
Frukost serveras från kl 07.30 och seminariet startar kl 08.15.

  • Bygg din kundservice ur kundens perspektiv
    Förstå helheten av upplevelsen i relationen med era kunder och vad som kan tillföras till den relationen.
    Jason Andersson, B3IT



  • Orange Business Services, en nordisk kundservicepartner för vardagen
    Orange kommer att berätta om lösningar för kundservice i världsklass samt om erfarenheter från några av våra kunder.  
    Per-Anders Melander, Orange

  • Summering och frågor

Välkommen att anmäla dig här nedan. 
Seminariet är kostnadsfritt men föranmälan krävs.

Vi ser fram emot att träffas och tipsa gärna en kollega!

Anmäl dig här